top of page
  • 作家相片CCsweetie

指令/Commands

已更新:2023年4月23日


♡歡迎擅用指令於直播期間與台豬互動~

!points = check自己有幾多搞事大C券可以玩

!賭 {輸入券數} = 賭搞事大C券 (50%勝率)


♡音效指令


!hi / !hello / !你好 - Say hi to CC

!肥C / !CC / !fatc - 「肥C」

!bye - 「走先啦~係咁先啦」

!0尊重 / !respect - 完全係無尊重過人!

!廢 / !rubbish - 「條友好廢hahaha」

!古惑 / !女人 / !tricks - 「啲女人好撚古惑嘅」

!on9 - 「喂你咪on99咁啦」

!gg / !fuckup / !閪 / !咁就閪啦 - 「咁就閪啦」

!針對 / !bully - 「你啲言論好針對性」

!dllm / !屌你老母

!不健康 / !唔健康 / !unhealthy - 「呢個群好不健康!」

!咪撚再sd / !stopsd / !唔好sd - 「咪撚再sd」

!吔屎啦 / !食屎 / !shit -「吔屎啦梁非凡」

!你大我呀

!唔想搞大佢 / !leave - 「你走啦我唔想搞大佢」

!bllmh / !炸llmh - 「炸你老母閪啊」

!魚翅 / !sharkfin - 「我要食魚翅啊!!」

!希 / !hei - 「啊希啊唔該~」

!一個人 / !alone - 「一個人啊一個人」

!咩問題 / !wtq / !question - 「你有咩問題?」

!濕撚曬 / !wet - 「唉屌濕撚晒! 唔撚驚!」

!自信 / !thebest - 「你就係對自己太有信心」

!thxt - 「I'm very thanks them」

!jm9 - 「你做乜鳩? 好想知道~」

!tgif / !fri / !星期五 - 「星期五!! 啊!!! 好興奮」

!yahoo - 「YA~~HOO~ 旺一旺個群先」

!再賭 - 「我哋再賭過」

!win0 - 「你贏嘅機會係零啊!」

!4a - 「嘩~四條煙呀」

!ulose / !輸 - 「你輸咗啦!!!」

!壞咗 / !broken -「你個嘢壞咗啊」

!dlmp / !屌老母- 「你估屌人老母唔使付出代價啊?」

!垃圾堆 / !lapsap - 「埋你哋堆? 咪即係埋垃圾堆」

!大王 - 「大王? 乜撚嘢大王啊? 無人識你喎」

!神仙b - 「我就叫神仙b 你識唔撚識啊?」

!唔識 / !dunno - 「條友真係唔識㗎喎」

!木 / !wood - 「啊木 你不如唔好叫啊木 索性叫條廢柴」

!rider / !車手 - 「我要做車手!」

!twice / !兩次 - 「我京一唔會輸比同一個人~Twice」

!宜家 / !e+ - 「你宜家無 將來會有」

!11pm / !11點 -「今晚11點 你喺邊 做緊咩」

!heya / !十字步 -「heyaheyahey」

!donatela /!捐款 / !斗內 -「呢啲錢就唔係捐比我嘅」

!wait / !未上車 -「喂! 我未上車啊」

!偷雞 - 「想偷我雞?!」

!everyone / !各位 - 「大師兄」

!ugig / !你知 -「你知我知」

!goshoot / !硬碰 - 「我與你硬撞 以爆裂嘅高速旋動」

!family / !一家人 - 「一家人最緊要齊齊整整」

!尊重/!張中和/!ccw - 「張中和啊! 可不可以?!」

!RH/!R頭 - 「我真係R撚晒頭啊」

!0firm - 「喂講真 呢單嘢真係0firm」

!slus / !講經 - 「我屌 使撚你講咩? 我夠知啦 傻閪!

!拉布 - 「C已完請你立即停止拉布!」


✧歡迎cap twitch片或者錄低台豬言論然後dc sd比台豬, 好快會加入去!


♡影片指令

!無名 / !隊友 / !隊友廢 - 無名攻擊隊友,「條友好廢」出處

!忍者流 /!小根 - 小根表現忍術

!手電筒 /!flashlight- 電筒大C救人一命

!cc唱歌1 / !cc唱歌2 / !cc唱歌3 - DLLM開賭局垃圾C輸咗找數片

!faker閃 - 銅學C神閃現避墨菲特大技


✧歡迎cap twitch片或者錄低精華然後dc sd比台豬, 好快會加入去!


♡Link指令

!ig - 台豬ig link

!steam - 台豬steam link/好友代碼

!dc - 加入DC! 有開台通知♡♡♡


667 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page